Pitanja & Odgovori
Pošaljite nam poruku
KONTAKT INFORMACIJE
INFORMACIJE O KUPOVINI
Troškovi isporuke za porudžbine iz Internet prodavnice?
Troškovi isporuke iz interenet prodavnice se naplaćuju po važećem cenovniku poštanske službe Pošte Srbije i njihove službe Post Ekspres. Cene možete proveriti na sledećem linku CENOVNIK Sve naše stikere i nalepnice šaljemo isključivo poštanskom uslugom naše pošte, ukoliko sa mušterijom nije, lično, drugačije dogovoreno.
Koliko će trajati dostava?
Dostavu naših proizvoda vrši Pošta Srbije, odnosno njihove kurirske službe. Kada stiker ili nalepnicu predamo pošti, odnosno kurirskoj službi, evidentira se dostava, adresa i cena otkupa. Svi stikeri i nalepnice se šalju uslugom danas za sutra do 19 časova. Ovu satnicu smo izabrali zbog različitog radnog vremena naših mušterija i mogućnosti da se prilagodimo vašem vremenu. Od trenutka slanja, dostava se vrši za jedan dan. Izuzetak su manja mesta u kojima se isporuka pošiljki vrši dva ili tri puta nedeljno ali to uvek naglasimo posle slanja našim kupcima. Ukoliko ste stiker poručili u petak, a poslat je u subotu, isporuka će biti izvršena prvog sledećeg radnog dana u nedelji, to jest u ponedeljak.
Šta se tačno dešava nakon naručivanja?
Nakon što unesete potrebne podatke i poručite stiker ili nalepnicu koju želite, nama automatski stiže e-mejl sa potrebnim podacima o porudzbini. Ti podaci sadrže vaše podatke za slanje, tačnu i punu adresu, kontakt telefon, Stiker ili nalepnicu u veličini i boji po vašoj želji i cenu nalepnice sa dostavom. Takođe, vama na vaš e-mejl koji ste uneli, stiže potvrda o navedenoj porudžbini sa istim podacima i brojem vaše porudžbine.
Gde mogu da vidim svoju potvrdu o kupovini?
Kako da narudžbi dodam potvrdu o poklonu?
Ukoliko želite da naš stiker poklonite nekoj dragoj osobi, pre obavljanja same porudžbine nas morate kontaktirati putem telefona, kontakt obrasca ili preko naših stranica za društvene medije, da bi smo mi znali da adresa za slanje i adresa naplate nisu isti. Molim vas da ovo uzmete u obzir jer naknadne reklamacije ne primamo!
KORISNE INFORMACIJE
Koji pregledač / browser je najbolje koristiti veb lokaciju?
Naš sajt je optimizovan da radi na svakom pregledaču podjednako dobro, međutim, najbolje se pokazao Google Chrome i Mozilla Firefox. Svi ostali pregledači obavljaju iste funkcije skoro podjednako dobro.
Što se tiče uređaja na kojima je najbolje pregledati naš sajt, mi uvek preporučujemo uređaje sa velikim displejem da bi se lakše odabrala boja i oblik stikera i pregledali svi bitni segmenti ali naš sajt je napravljen da bude isto responzivan nezavisno da li vršite kupovinu na desktop, laptop ili mobilnom uređaju.
Kako da se pretplatim na bilten?
Na naš bilten, odnosno novosti sa sjata možete se prijaviti jednostavnim unošenjem vaše mejl adrese, a mi ćemo vam zauzvrat prvima slati specijalne ponude, informacije o popustima, kupone i poklone.
Da li ću dobiti isti proizvod koji vidim na slici?
Svi naši prikazi proizvoda odgovaraju stvarnim proizvodima koje dobijate na kućnu adresu. Ono što moramo napomenuti da pri izboru proizvoda, obratite pažnju na boju koju želite. Naši proizvodi se izrađuju po standardnoj skali i kolornoj paleti firmi Oracal i Avery koji su naši snabdevači. Ono što moramo napomenuti je kalibracija monitora jer boje mogu izgledati za nijansu tamnije, odnosno svetlije nego inače ali je ta razlika zanemarljiva. Takođe, pri odabiru stikera, odnosno nalepnice, vi birate i dimenziju, a ona je jasno naznačena pri odabiru. Stikeri i nalepnice za zid koji imaju više elemenata takođe sadrže objašnjenje o veličini i proporcijama.
Koliko dugo mogu da otkažem narudžbinu?
Vašu porudžbinu, ukoliko se predomislite, možete otkazati do trenutka kada dobijete mejl koji vam potvrđuje da se vaš stiker ili nalepnica za zid već ne izrađuje. Taj period je obično oko 24 časa ali moeže biti i kraći, odnosno duži. Najbolja opcija je da nas u takvom slučaju odmah pozovete na broj +381 64 967 23 24 i da lično otkažete porudžbinu.